Thursday, September 10, 2009

1 September 2009


Hari inilah bermula segala kisah hitam dalam hidupku. Kesalahan yang mungkin kecil bagi diriku tetapi tidak pada dia. Kerana mengikutkan hati yang dipengaruhi, tangan menghentak pintu dengan kuat tanpa memikirkan hati dia.

Disebabkan hal itu, sehingga kini 10september dia masih mendiamkan diri. Segala sms/call aku tak dijawab. Cuma diberikan kata dua samada dia masih marah dan ambil masa yang lama untuk baik atau mungkin dia memang dah tak suka.

Jauh disudut hati aku tahu yang dia masih sayang padaku tapi sejauh mane kebenaran "instinct "aku tu pon aku tak tau. Segala pendapat yang diberi kawan2 ada "pros&cons". Ada yang berkata lupakan dia dan memang tiada jodoh lagi antara kami. Ada juga yang berkata beri dia masa mungkin dia tengah marah. Tapi selama mana aku harus tunggu?

"seandainya telah engkau catatkan dia milikku, tercipta buatku, titipkanlah kebahgiaan antara kami agar kemesraan itu abadi buat selamanya"

No comments:

Post a Comment