Sunday, September 13, 2009

12 September 2009


Petang yang membosankan. Aku mencari idea ape yang aku nak buat malam nanti ek? HMmm…




Tetibe aku terfikir nak cari membe yang boleh ambik gambar (pro photographer) dan aku teringat sorang membe yang boleh buat. Dulu aku pernah jumpa dia beberapa kali and dia ada cakap tunggu figure aku dah mengiurkan baru dia akan shoot. Tapi bukan bermakna sekarang dah cukup mengiurkan ye! Aku Cuma boring dan teringin nak ada personal pic yang aku boleh buat koleksi untuk masa depan. Terbayang dalam kotak fikiran aku, lighting yang samar2 dan terbujur di bangku keseorangan merenung masa depan dan “hasil kerja keras aku selama workout kat Celebrity Fitness(formely known as California Fitness)”.

Lepas beberapa sms dilayangkan, dia dah confirm malam nanti lepas workout boleh shoot. Tanpa membuang masa, aku pon pegi gym dan workout bagai nak gila. Hahaha. Untuk kepuasan diri sendiri dan hasil lepas shoot nanti gak. Tapi setelah lama menunggu, tiba2 dia cakap nak postpone lak kehari lain sebab penat baru lepas cycling katanya. Geram tu ada jugak tapi aku malas nak fikir. Itu hak dia sebab aku nak gunakan khidmat dia. Tak guna memaksa kalau nanti hasilnya tidak seperti yang aku gambarkan. Kalo takde hari ni, esok lusa masih ada.

1 comment:

  1. i wish i would be the one to take the photoshoot .. :)) ... anyway .. nice blog and keep it up ...

    ReplyDelete