Saturday, September 19, 2009

Pagi SABTU yang Mengantok



Ngantoknye!!..


tepat jam 10pagi aku bangun sebab dikejutkan akak aku untuk kemaskan pakaian untuk balik kampong. Walaupon mata aku sangat mengantok, tapi aku fikir baju aku tak keringkan lagi so gigihkan diri jugak pegi dobi segera. Capai cap, sarung baju dan terus pegi tanpa bersihkan diri terlebih dahulu. Masam jugak la tapi aku ada kisah? Hehe..

Lately, aku selalu tido lewat la. Malam yang sebelumnya tido lewat jugak pukul 4 lebih sebab merayau2 kat downtown danau kota survey ape yang patut. Jalan jem tak ingat dunia! Aku dah agak tapi redahkan jugak. Huhu. Then, aku singgah mamak pelita bangsar untuk sahur terus sebab aku tau, nanti dah balik mesti malas nak bangun sahur. Seperti biasa kalau pegi mamak, meggi goreng ayam(bahagian dada sahaja ye) dan teh o suam menjadi hidangan aku. Tak sangka sedap gak meggi goreng dia. Mungkin sebab aku lapar kot. haha

Malam tadi, tido lambat lagi sebab teman membe pegi buat photoshoot kat jalan ampang. Tema dia sama macam aku pernah buat dulu. The result was superb! And the photographer was amazing! Dia tau mane angle mane yang menarik dan dia betul-betul professional. Mane tak nye, dia biasa bekerjasama dengan amber chia dan supermodel lain. Nice to know him tho. The shoot started at 11pm and ended 3hrs later. Then lepas shoot tu, sekali lagi aku ke pelita bangsar untuk santap makanan yang sama macam malam semalam – meegi goreng ayam(dada sahaja ye) tapi minum tukar sebab tiba2 teringin nak minum the tarik pulak.

MENGADA!!

No comments:

Post a Comment